Наукова періодика України | Архів клінічної медицини | ||
Синоверська О. Б. Контроль знань студентів у науково-педагогічному процесі / О. Б. Синоверська // Архів клінічної медицини. - 2012. - № 2. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2012_2_37 Охарактеризовано основні педагогічні принципи проведення контролю знань студентів. Наведено теоретичні основи та обгрунтовано прикладну цінність різних форм та видів контролю в поточній педагогічній діяльності. Показано, що правильно поставлений контроль навчальної діяльності студентів дозволяє викладачу оцінювати одержані ними знання, уміння, навички, вчасно надавати необхідну допомогу і досягнути поставлених цілей навчання. Поза тим, раціонально і грамотно проведена перевірка знань студентів створює сприятливі умови для розвитку пізнавальних здібностей студентів і активізації їх самостійної роботи на заняттях. Визначено, що лише безперервний моніторинг рівня знань забезпечує оперативний зворотний зв'язок і надає якісну інформацію про ефективність навчального процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Синоверська О. Б. Контроль знань студентів у науково-педагогічному процесі / О. Б. Синоверська // Архів клінічної медицини. - 2012. - № 2. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2012_2_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |