Наукова періодика України | Архів клінічної медицини | ||
Стефанко С. Л. Концепції і технології навчання студентів медиків / С. Л. Стефанко, Л. В. Пахаренко // Архів клінічної медицини. - 2012. - № 1. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2012_1_34 Застосування технології інтерактивного навчання дозволяє викладачу зв'язати його навчальну діяльність і міжособистісне пізнавальне спілкування. У процесі діалогового навчання студенти вчаться критично мислити, зважувати думки, приймати продумані рішення, брати участь в дискусіях. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стефанко С. Л. Концепції і технології навчання студентів медиків / С. Л. Стефанко, Л. В. Пахаренко // Архів клінічної медицини. - 2012. - № 1. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akm_2012_1_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |