Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Євсейцева О. С. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній / О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. - 2019. - № 5. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_5_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євсейцева О. С. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній / О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. - 2019. - № 5. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_5_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |