Наукова періодика України Агросвіт


Туболець К. Г. 
Маркетингові дослідження як важливий елемент оцінки системи управління маркетинговими послугами підприємств з виробництва та перероблення сільськогосподарської продукції / К. Г. Туболець // Агросвіт. - 2016. - № 8. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_8_10
  Повний текст PDF - 146.847 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Туболець К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Туболець К. Г. Маркетингові дослідження як важливий елемент оцінки системи управління маркетинговими послугами підприємств з виробництва та перероблення сільськогосподарської продукції / К. Г. Туболець // Агросвіт. - 2016. - № 8. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_8_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Туболець Катерина Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського