Наукова періодика України Агросвіт


Атаманчук Ю. М. 
Аналіз концептуальних засад розвитку маркетингу в агропродовольчій сфері / Ю. М. Атаманчук // Агросвіт. - 2015. - № 6. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_6_6
  Повний текст PDF - 98.249 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Атаманчук Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Атаманчук Ю. М. Аналіз концептуальних засад розвитку маркетингу в агропродовольчій сфері / Ю. М. Атаманчук // Агросвіт. - 2015. - № 6. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_6_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського