Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Атаманчук Ю. М. Аналіз концептуальних засад розвитку маркетингу в агропродовольчій сфері / Ю. М. Атаманчук // Агросвіт. - 2015. - № 6. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_6_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Атаманчук Ю. М. Аналіз концептуальних засад розвитку маркетингу в агропродовольчій сфері / Ю. М. Атаманчук // Агросвіт. - 2015. - № 6. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_6_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |