Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Дашевська Н. С. Формування масиву маркетингової інформації підприємств галузі тваринництва / Н. С. Дашевська // Агросвіт. - 2015. - № 18. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_18_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дашевська Н. С. Формування масиву маркетингової інформації підприємств галузі тваринництва / Н. С. Дашевська // Агросвіт. - 2015. - № 18. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_18_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |