Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Чирва О. Г. Ефективна регіональна маркетингова стратегія харчових підприємств — запорука лейтмотиву "виробник —споживач" / О. Г. Чирва // Агросвіт. - 2014. - № 20. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_20_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чирва О. Г. Ефективна регіональна маркетингова стратегія харчових підприємств — запорука лейтмотиву "виробник —споживач" / О. Г. Чирва // Агросвіт. - 2014. - № 20. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_20_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |