Наукова періодика України Агросвіт


Шрамко І. І. 
Використання СRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу / І. І. Шрамко // Агросвіт. - 2014. - № 11. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_11_11
  Повний текст PDF - 165.458 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шрамко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шрамко І. І. Використання СRM-систем в маркетингові як засіб підвищення ефективності аграрного бізнесу / І. І. Шрамко // Агросвіт. - 2014. - № 11. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_11_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шрамко Інна Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського