Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Кушнір Т. М. Маркетингова оцінка середнього класу на підставі аналізу продовольчого попиту / Т. М. Кушнір, Н. М. Харченко-Кушнір // Агросвіт. - 2012. - № 7. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнір Т. М. Маркетингова оцінка середнього класу на підставі аналізу продовольчого попиту / Т. М. Кушнір, Н. М. Харченко-Кушнір // Агросвіт. - 2012. - № 7. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_7_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |