Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Циганок В. М. Дослідження можливостей використання у вітчизняних технологіях брендингу новітніх стратегій "побудова індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Циганок В. М. Дослідження можливостей використання у вітчизняних технологіях брендингу новітніх стратегій "побудова індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |