Наукова періодика України Агросвіт


Воронько Т. В. 
Передумови формування та розвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств / Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_4
  Повний текст PDF - 114.521 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Воронько Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Воронько Т. В. Передумови формування та розвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств / Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Воронько-Невіднича Тетяна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського