Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Воронько Т. В. Передумови формування та розвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств / Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Воронько Т. В. Передумови формування та розвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств / Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |