Наукова періодика України Агросвіт


Величко Т. Г. 
Напрями формування та розвитку маркетнгової діяльності агропромислових підприємств / Т. Г. Величко // Агросвіт. - 2012. - № 21. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_21_5
  Повний текст PDF - 391.804 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Величко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Величко Т. Г. Напрями формування та розвитку маркетнгової діяльності агропромислових підприємств / Т. Г. Величко // Агросвіт. - 2012. - № 21. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_21_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Величко Тетяна Григорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського