Наукова періодика України Агросвіт


Оберемчук В. Ф. 
Формування та реалізація ефективних стратегій розвитку бренда як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. Ф. Оберемчук // Агросвіт. - 2012. - № 18. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_18_6
  Повний текст PDF - 548.053 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оберемчук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оберемчук В. Ф. Формування та реалізація ефективних стратегій розвитку бренда як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. Ф. Оберемчук // Агросвіт. - 2012. - № 18. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_18_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Оберемчук Валентина Феодосіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського