Наукова періодика України Агросвіт


Циганок В. М. 
Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_7
  Повний текст PDF - 486.991 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Циганок В.
  • Гуля Ю.
  • Ращенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Циганок В. М. Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Циганок Володимир Миколайович (економічні науки)
  • Гуля Юлія Володимирівна (економічні науки)
  • Ращенко Анастасія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського