Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Циганок В. М. Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Циганок В. М. Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |