Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Кузькіна Т. В. Питання теорії і практики брендінгу торгової марки в Україні / Т. В. Кузькіна // Агросвіт. - 2010. - № 4. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузькіна Т. В. Питання теорії і практики брендінгу торгової марки в Україні / Т. В. Кузькіна // Агросвіт. - 2010. - № 4. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |