Наукова періодика України Агросвіт


Шпір М. Ф. 
Стратегії брендингу як чинник ефективності бізнес-моделі підприємства та успішної капіталізації попиту цільових сегментів ринку / М. Ф. Шпір // Агросвіт. - 2010. - № 12. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_12_6
  Повний текст PDF - 325.86 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шпір М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шпір М. Ф. Стратегії брендингу як чинник ефективності бізнес-моделі підприємства та успішної капіталізації попиту цільових сегментів ринку / М. Ф. Шпір // Агросвіт. - 2010. - № 12. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2010_12_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського