Наукова періодика України Агросвіт


Марусей Т. В. 
Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку / Т. В. Марусей // Агросвіт. - 2009. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_3_10
  Повний текст PDF - 72.816 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Марусей Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Марусей Т. В. Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку / Т. В. Марусей // Агросвіт. - 2009. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Марусей Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського