Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Марусей Т. В. Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку / Т. В. Марусей // Агросвіт. - 2009. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марусей Т. В. Системний підхід розробки конкурентної маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на внутрішньому продовольчому ринку / Т. В. Марусей // Агросвіт. - 2009. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_3_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |