Наукова періодика України Агросвіт


Макаренко П. М. 
Вплив реклами та заходів стимулювання продажу молочної продукції на вибір споживачів / П. М. Макаренко, Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2009. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_1_6
  Повний текст PDF - 468.228 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Макаренко П.
  • Воронько Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Макаренко П. М. Вплив реклами та заходів стимулювання продажу молочної продукції на вибір споживачів / П. М. Макаренко, Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2009. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Макаренко Петро Миколайович (1949–) (економічні науки)
  • Воронько-Невіднича Тетяна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського