Наукова періодика України | Агросвіт | ||
Макаренко П. М. Вплив реклами та заходів стимулювання продажу молочної продукції на вибір споживачів / П. М. Макаренко, Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2009. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Макаренко П. М. Вплив реклами та заходів стимулювання продажу молочної продукції на вибір споживачів / П. М. Макаренко, Т. В. Воронько // Агросвіт. - 2009. - № 1. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |