Ревенко С. О. 
Основні положення розвитку маркетингу / С. О. Ревенко // Агроінком. - 2008. - № 1-2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agroincom_2008_1-2_4
  Повний текст PDF - 252.505 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ревенко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ревенко С. О. Основні положення розвитку маркетингу / С. О. Ревенко // Агроінком. - 2008. - № 1-2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agroincom_2008_1-2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ревенко Сергій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського