Наукова періодика України | Аграрна економіка | ||
Гринкевич С. Вплив маркетингового середовища на розвиток об’єднаних територіальних громад / С. Гринкевич, О. Брух, І. Бернацька // Аграрна економіка. - 2018. - Т. 11, № 1-2. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ae_2018_11_1-2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гринкевич С. Вплив маркетингового середовища на розвиток об’єднаних територіальних громад / С. Гринкевич, О. Брух, І. Бернацька // Аграрна економіка. - 2018. - Т. 11, № 1-2. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ae_2018_11_1-2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |