Наукова періодика України | Аграрна економіка | ||
Магійович Р. Маркетингові підходи до розширення ринку продукції виноградарства та виноробства Закарпатської області / Р. Магійович, О. Василина // Аграрна економіка. - 2014. - Т. 7, № 3-4. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ae_2014_7_3-4_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Магійович Р. Маркетингові підходи до розширення ринку продукції виноградарства та виноробства Закарпатської області / Р. Магійович, О. Василина // Аграрна економіка. - 2014. - Т. 7, № 3-4. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ae_2014_7_3-4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |