Наукова періодика України Аграрна економіка


Магійович Р. 
Маркетингові підходи до розширення ринку продукції виноградарства та виноробства Закарпатської області / Р. Магійович, О. Василина // Аграрна економіка. - 2014. - Т. 7, № 3-4. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ae_2014_7_3-4_11
  Повний текст PDF - 574.659 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Магійович Р.
  • Василина О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Магійович Р. Маркетингові підходи до розширення ринку продукції виноградарства та виноробства Закарпатської області / Р. Магійович, О. Василина // Аграрна економіка. - 2014. - Т. 7, № 3-4. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ae_2014_7_3-4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Магійович Руслана Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського