Наукова періодика України Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика


Зуйкіна С. С. 
Дослідження впливу поведінки споживачів на доцільність виведення нового фітопрепарату на вітчизняний фармацевтичний ринок / С. С. Зуйкіна, Л. І. Вишневська // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2018. - Вип. 32. - С. 285-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2018_32_26
На сьогодні особливостями споживання лікарських засобів (ЛЗ) вітчизняними споживачами є те, що головна причина його вибору - це ефективність ЛЗ, а не якість життя (США і Європа), окрім того, важливим є зручність застосування (форма випуску, кількість прийомів на день, смак, тощо). Недостатня інформованість споживачів про причини і наслідки захворювань є перешкодою просування ЛЗ і вимагає тривалої підготовки населення і розв'язання проблеми впровадження нових вітчизняних лікарських препаратів (ЛП) на фармацевтичний ринок. Мета роботи - спираючись на результати маркетингових досліджень, вивчити вплив поведінки споживачів на перспективність виведення на вітчизняний фармацевтичний ринок нового вітчизняного ЛП на основі рослинної сировини, який є комплексним за дією та може застосовуватись в терапії мастопатії. Як метод дослідження використано анкетування як різновид опитування. Враховуючи вищезазначене, було проведено анкетування жінок-відвідувачів аптек, які придбали ЛЗ, що застосовуються у терапії захворювань молочної залози. Опрацювання відповідей респондентів на питання анкети надало змогу визначити тенденції у формуванні попиту на ЛЗ для лікування захворювань молочної залози. Як свідчать результати опитування, найчастіше жінки відмовляються від терапії мастопатії внаслідок високої вартості препаратів а, отже, вітчизняний фітопрепарат може стати економічно доступною альтернативою. З урахуванням попередніх результатів дослідження фармацевтичного ринку, аналіз саме цих аспектів з позицій медичної та фармацевтичної спільноти та споживачів по відношенню до ЛЗ для лікування мастопатії та до фітопрепаратів взагалі надасть змогу виявити особливості, на які слід звертати увагу у разі виведення та просування на ринок нових вітчизняних фітотерапевтичних ЛЗ для комплексного лікування захворювань молочної залози.
  Повний текст PDF - 215.973 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зуйкіна С.
  • Вишневська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зуйкіна С. С. Дослідження впливу поведінки споживачів на доцільність виведення нового фітопрепарату на вітчизняний фармацевтичний ринок / С. С. Зуйкіна, Л. І. Вишневська // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2018. - Вип. 32. - С. 285-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2018_32_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зуйкіна Світлана Сергіївна (1970–) (фармацевтичні науки)
  • Вишневська Лілія Іванівна (1966–) (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського