Наукова періодика України | Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій | ||
Штирхун Х. Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємств / Х. Штирхун // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2015. - Вип. 31. - С. 324-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_31_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штирхун Х. Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємств / Х. Штирхун // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2015. - Вип. 31. - С. 324-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_31_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |