Наукова періодика України Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету


Вартанова О. В. 
Брендинг як сучасна маркетингова технологія / О. В. Вартанова, І. В. Король // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 53. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_53_6
  Повний текст PDF - 385.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вартанова О.
  • Король І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вартанова О. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія / О. В. Вартанова, І. В. Король // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 53. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_53_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вартанова Олена Вікторівна (економічні науки)
  • Король Інна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського