Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Вартанова О. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія / О. В. Вартанова, І. В. Король // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 53. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_53_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вартанова О. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія / О. В. Вартанова, І. В. Король // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 53. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_53_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |