Наукова періодика України Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету


Ганжала І. В. 
Використання інноваційного маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. В. Ганжала, Т. А. Пальонна, Т. І. Бурцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(2). - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45%282%29__12
  Повний текст PDF - 252.087 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ганжала І.
  • Пальонна Т.
  • Бурцева Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ганжала І. В. Використання інноваційного маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. В. Ганжала, Т. А. Пальонна, Т. І. Бурцева // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(2). - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(2)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бурцева Тетяна Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського