Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Смирнов С. Імідж підприємства як фактор впливу на споживчу поведінку в сфері готельних послуг / С. Смирнов, І. Тімар // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 41(1). - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_41%281%29__5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смирнов С. Імідж підприємства як фактор впливу на споживчу поведінку в сфері готельних послуг / С. Смирнов, І. Тімар // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 41(1). - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_41(1)__5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |