Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Пальонна Т. Вітчизняна модель корпоративного маркетингу / Т. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(1.2). - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36%281.2%29__28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пальонна Т. Вітчизняна модель корпоративного маркетингу / Т. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(1.2). - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36(1. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |