Наукова періодика України Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету


Пальонна Т. 
Вітчизняна модель корпоративного маркетингу / Т. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(1.2). - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36%281.2%29__28
  Повний текст PDF - 335.712 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пальонна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пальонна Т. Вітчизняна модель корпоративного маркетингу / Т. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(1.2). - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36(1.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського