Наукова періодика України | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету | ||
Халда Н. О. Аналіз соціокультурного середовища міжнародного маркетингу як важлива умова розвитку міжнародної діяльності / Н. О. Халда, В. М. Пасенко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - Вип. 26(1). - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2010_26%281%29__44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Халда Н. О. Аналіз соціокультурного середовища міжнародного маркетингу як важлива умова розвитку міжнародної діяльності / Н. О. Халда, В. М. Пасенко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - Вип. 26(1). - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2010_26(1)__44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |