Наукова періодика України Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету


П’янкова О. В. 
Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24%281%29__30
  Повний текст PDF - 128.199 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • П’янкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    П’янкова О. В. Основні етапи становлення та розвитку брендінгу у світі / О. В. П’янкова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24(1)__30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського