Наукова періодика України | Запорізький медичний журнал | ||
Вишневська М. С. Маркетинг лікарської терапії в урології / М. С. Вишневська, Л. І. Вишневська, К. О. Хохлова // Запорожский медицинский журнал. - 2010. - т. 12, № 6. - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2010_12_6_25 Сравнительная характеристика исследуемых препаратов с использованием метода минимизации затрат показала, что при курсе лечения продолжительностью 5 суток более выгодным является препарат урохол, флакон-капельница 25 мл (1 флакон - 12,5 грн). Для курса лечения продолжительностью 30 дней - урохол во флаконах-капельницах 40 мл при максимальном дозировании - 29,58 грн (2 флакона), при минимальном 14,79 грн (1 флакон). За период 1 - 2 кв. 2009 г. в Украине наблюдалась тенденция к переходу покупателей на более дешевые упаковки и аналоги или на те же препараты в меньшей дозировке или в меньшей фасовке, что доказано на примере 2-х комплексных растительных препаратов. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вишневська М. С. Маркетинг лікарської терапії в урології / М. С. Вишневська, Л. І. Вишневська, К. О. Хохлова // Запорожский медицинский журнал. - 2010. - т. 12, № 6. - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2010_12_6_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |