Наукова періодика України | Захист інформації | ||
Пелещишин О. П. Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах / О. П. Пелещишин // Захист інформації. - 2013. - т. 15, № 3. - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2013_15_3_7 Досліджено засоби моніторингу та аналізу інформаційного наповнення онлайн-спільнот, які надають змогу виявити у цьому середовищі спроби інформаційних атак на підприємство з боку його конкурентів чи зловмисників. Запропоновано способи організації в онлайн-спільнотах ефективної протидії загрозам маркетинговій позиції та іміджу підприємства. Сформульовано вимоги до поведінки маркетологів в онлайн-спільнотах, дотримання яких зменшує ризики компрометації підприємства через некваліфіковані дії персоналу та підвищує ефективність поширення маркетингової інформації стосовно діяльності підприємства та використання можливостей онлайн-спільнот для взаємодії зі споживачами продукції. Побудовано математичну модель для оптимального розподілу представників підприємства між сайтами тематичних онлайн-спільнот, яка враховує комунікаційну ефективність дій маркетологів та важливість онлайн-спільнот для вирішення маркетингових завдань. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пелещишин О. П. Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайн-спільнотах / О. П. Пелещишин // Захист інформації. - 2013. - т. 15, № 3. - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2013_15_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |