Наукова періодика України Здоров'я жінки


Римарчук М. І. 
Дистанційні технології у післядипломній освіті – альтернатива назустріч реформі / М. І. Римарчук, О. М. Макарчук // Здоровье женщины. - 2019. - № 6. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zdzh_2019_6_5
Здійснений аналіз практичних, теоретико-методичних основ навчання слухачів за дистанційною формою у контексті реформування системи охорони здоров'я в сучасній Україні. Дистанційне навчання як складова вимог Європейського простору вищої освіти передбачає якісну трансформацію навчального середовища для слухачів та інших осіб, які навчаються, з метою досягнення їхньої автономії та здатності до критичного клінічного мислення на основі результативного підходу, що має важливе значення у формуванні професійної готовності фахівців. Вступивши у Болонський процес, Україна стала на шлях глобального реформування своєї системи вищої освіти, що має підняти статус власників вітчизняних дипломів про вищу освіту на європейському ринку праці. Для досягнення у цьому напрямку найкращих результатів, спираючись на класичні методи викладання, необхідно розвивати нові - на базі інтернет-технологій XXI ст., які вже зараз успішно застосовуються у низці провідних ВНЗ України. Дистанційну форму навчання ще називають "освітою протягом усього життя" через те, що більшість тих, хто навчається, - дорослі люди, мають вищу освіту, проте через необхідність підвищення кваліфікації або розширення сфери діяльності у багатьох виникає потреба швидко та якісно засвоїти нові знання і набути професійних навичок. Завдяки тому що дистанційні технології у системі післядипломної освіти передбачають статус слухачів як важливих, демократичних, активних учасників, суттєво зростає значення їхньої внутрішньої мотивації до вдосконалення особистісних і професійних якостей. Внутрішня мотивація стає базисом для реалізації змісту фахової безперервної освіти лікарів із метою коригування їхніх особистісно-ціннісних, професійно важливих якостей. Дистанційна форма навчання демонструє велику популярність серед слухачів через її економічні показники і навчальну ефективність. Соціальна функція професійної мобільності є основоположним чинником забезпечення ефективності навчально-пізнавальної діяльності фахівців у галузі охорони здоров'я.
  Повний текст PDF - 145.72 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Римарчук М.
  • Макарчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Римарчук М. І. Дистанційні технології у післядипломній освіті – альтернатива назустріч реформі / М. І. Римарчук, О. М. Макарчук // Здоровье женщины. - 2019. - № 6. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zdzh_2019_6_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Римарчук Маріяна Іванівна (медичні науки)
  • Макарчук Оксана Михайлівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського