Наукова періодика України Здоров'я дитини


Мишина Н. В. 
Динаміка показників навчальної мотивації студентів медичного ВНЗ на різних етапах навчання / Н. В. Мишина, С. І. Ільченко, А. О. Єфанова // Здоров'я дитини. - 2019. - Т. 14, № 2. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2019_14_2_8
Поява нових комунікаційних та інформаційних мереж потребує від людей адаптації до нових реалій життя. Змінюються і вимоги до вищої школи. Перехід на кредитно-трансферну систему навчання, що передбачає формування у студентів навичок самоорганізації, робить акцент на підвищенні рівня їх відповідальності, мотивує до формування навичок самонавчання. Мета дослідження - визначення та порівняння спрямованості мотивації, визначення домінуючих мотивів вибору професії студентів третього та шостого курсу, а також інтернів Дніпропетровської медичної академії. У дослідженні брали участь 168 студентів третього курсу, 28 студентів шостого курсу, а також 15 інтернів Дніпропетровської медичної академії. Було використано тест-опитувальник А. А. Реана "Мотивація успіху та страх невдачі", а також тест для визначення мотивів навчання студентів А. А. Реана та В. А. Якуніна. Для обробки результатів дослідження використано програму Microsoft Exсel 2010. Виявлено, що для більшої кількості студентів є характерною наявність позитивної мотивації у процесі навчання. При цьому відсоткова кількість студентів шостого курсу та інтернів з високим рівнем позитивної мотивації значно вища, ніж студентів третього курсу. Також було визначено, що для більшої кількості студентів є характерним наявність внутрішніх, пізнавальних мотивів. Необхідно відмітити, що залежно від курсу переважаючі мотиви навчання студентів змінюються, що може бути пов'язано з формуванням інтересу до навчання, розумінням сенсу навчальної діяльності та важливості цього процесу для подальшого життя певного студента. Висновки: оскільки успішне формування професійної готовності молодих фахівців полягає не тільки у виявленні реального рівня існуючої мотивації, а й в коригуванні та контролі динаміки мотиваційної складової у процесі їх навчальної та практичної підготовки, результати даного дослідження можуть слугувати основою для подальшого удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів з урахуванням їх індивідуальних та особистісних якостей.
  Повний текст PDF - 274.425 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мишина Н.
  • Ільченко С.
  • Єфанова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мишина Н. В. Динаміка показників навчальної мотивації студентів медичного ВНЗ на різних етапах навчання / Н. В. Мишина, С. І. Ільченко, А. О. Єфанова // Здоров'я дитини. - 2019. - Т. 14, № 2. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2019_14_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мішина Наіра Валеріївна (медичні науки)
  • Ільченко Світлана Іванівна (медичні науки)
  • Єфанова Алла Олександрівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського