Наукова періодика України Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства


Мудра І. 
Огляд законодавчого підґрунтя для успішного маркетингу преси / І. Мудра // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2015. - Вип. 5. - С. 354-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2015_5_32
  Повний текст PDF - 335.369 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мудра І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мудра І. Огляд законодавчого підґрунтя для успішного маркетингу преси / І. Мудра // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2015. - Вип. 5. - С. 354-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2015_5_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мудра Ірина Миколаївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського