Наукова періодика України | Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства | ||
Мудра І. Огляд законодавчого підґрунтя для успішного маркетингу преси / І. Мудра // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2015. - Вип. 5. - С. 354-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2015_5_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мудра І. Огляд законодавчого підґрунтя для успішного маркетингу преси / І. Мудра // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2015. - Вип. 5. - С. 354-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2015_5_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |