Наукова періодика України | Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства | ||
Шевченко Т. Медіареклама як передумова до штучного формування медіааудиторій / Т. Шевченко // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 443-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко Т. Медіареклама як передумова до штучного формування медіааудиторій / Т. Шевченко // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 443-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |