Наукова періодика України | Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства | ||
Корольова О. Вивчення аудиторії видання як інструмент маркетингу сучасного українського спеціалізованого журналу про спорт (На прикладі журналу "Футбол") / О. Корольова // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2011. - Вип. 1. - С. 377-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2011_1_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корольова О. Вивчення аудиторії видання як інструмент маркетингу сучасного українського спеціалізованого журналу про спорт (На прикладі журналу "Футбол") / О. Корольова // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2011. - Вип. 1. - С. 377-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2011_1_35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |