Наукова періодика України | Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства | ||
Хавкіна Л. Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу / Л. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 350-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хавкіна Л. Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу / Л. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 350-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |