Наукова періодика України Вчені записки університету "КРОК"


Терещук М. І. 
Особливості практики туристичного брендингу країн Центральної та Східної Європи / М. І. Терещук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 47. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2017_47_25
  Повний текст PDF - 208.74 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терещук М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терещук М. І. Особливості практики туристичного брендингу країн Центральної та Східної Європи / М. І. Терещук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 47. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2017_47_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського