Наукова періодика України | Вчені записки університету "КРОК" | ||
Терещук М. І. Особливості практики туристичного брендингу країн Центральної та Східної Європи / М. І. Терещук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 47. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2017_47_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терещук М. І. Особливості практики туристичного брендингу країн Центральної та Східної Європи / М. І. Терещук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 47. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2017_47_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |