Наукова періодика України Вчені записки університету "КРОК"


Наумова О. О. 
Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства / О. О. Наумова, С. В. Горобець // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 44. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2016_44_23
  Повний текст PDF - 205.404 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наумова О.
  • Горобець С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наумова О. О. Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства / О. О. Наумова, С. В. Горобець // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 44. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2016_44_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наумова Олена Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського