Наукова періодика України | Вчені записки університету "КРОК" | ||
Співаковський С. В. Аналіз сприйняття іміджу бренду та його суббрендів / С. В. Співаковський // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 36. - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2014_36_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Співаковський С. В. Аналіз сприйняття іміджу бренду та його суббрендів / С. В. Співаковський // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 36. - С. 217-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2014_36_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |