![]() | Наукова періодика України | ![]() | Педагогічні науки: теорія та практика |
Раєвська І. М. Формування умінь розв’язувати сюжетні задачі в учнів початкових класів із дислексією / І. М. Раєвська, Н. В. Кабельнікова // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_2_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Раєвська І. М. Формування умінь розв’язувати сюжетні задачі в учнів початкових класів із дислексією / І. М. Раєвська, Н. В. Кабельнікова // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |