Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія та практика | ||
Тернюк М. Е. Обґрунтування диференціації змісту інтегральної науково-навчальної дисципліни "Технознавство" для об’єктів системи інженерної освіти / М. Е. Тернюк, О. В. Шандиба // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 210-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_2_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тернюк М. Е. Обґрунтування диференціації змісту інтегральної науково-навчальної дисципліни "Технознавство" для об’єктів системи інженерної освіти / М. Е. Тернюк, О. В. Шандиба // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 210-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_2_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |