Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Зав’ялова М. В. 
Товарознавство як важлива складова базису успішного брендингу / М. В. Зав’ялова // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2018_4_21
  Повний текст PDF - 499.329 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зав’ялова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зав’ялова М. В. Товарознавство як важлива складова базису успішного брендингу / М. В. Зав’ялова // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2018_4_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського