Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Нагаєць І. Ю. 
Вірусний маркетинг як спосіб просування товару / І. Ю. Нагаєць, О. В. Горбань, К. В. Баклицька // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2017_3_24
  Повний текст PDF - 385.326 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагаєць І.
  • Горбань О.
  • Баклицька К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагаєць І. Ю. Вірусний маркетинг як спосіб просування товару / І. Ю. Нагаєць, О. В. Горбань, К. В. Баклицька // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2017_3_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нагаєць Ірина Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського