Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Кендюхов О. В. 
Формування маркетингової стратегії підприємства на основі синтезу системного та ситуаційного підходів / О. В. Кендюхов, В. П. Залізнюк // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 15-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2017_1_4
  Повний текст PDF - 636.061 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кендюхов О.
  • Залізнюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кендюхов О. В. Формування маркетингової стратегії підприємства на основі синтезу системного та ситуаційного підходів / О. В. Кендюхов, В. П. Залізнюк // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 15-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2017_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кендюхов Олександр Володимирович (економічні науки)
  • Залізнюк Вікторія Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського