Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Клименко С. Є. 
Методологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу / С. Є. Клименко // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2015_3_26
  Повний текст PDF - 420.037 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клименко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клименко С. Є. Методологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу / С. Є. Клименко // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2015_3_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Клименко Світлана Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського