Наукова періодика України | Вісник Запорізького національного університету | ||
Клименко С. Є. Методологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу / С. Є. Клименко // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2015_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Клименко С. Є. Методологія розробки стратегії рекламної діяльності телекомунікаційного підприємства на основі проектного підходу / С. Є. Клименко // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3. - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2015_3_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |