Наукова періодика України | Вісник Запорізького національного університету | ||
Череп А. В. Стратегія сегментації ринку машинобудівної продукції / А. В. Череп, М. Ю. Бєлікова // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2015_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Череп А. В. Стратегія сегментації ринку машинобудівної продукції / А. В. Череп, М. Ю. Бєлікова // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2015_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |