Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Корнієв В. Л. 
Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства / В. Л. Корнієв, В. В. Ащаулов // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_4_9
  Повний текст PDF - 1.093 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корнієв В.
  • Ащаулов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корнієв В. Л. Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства / В. Л. Корнієв, В. В. Ащаулов // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ащаулов Віталій Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського