Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Касян С. Я. 
Вартісно-споживчі складові брендингу компаній в Україні / С. Я. Касян, А. А. Пермінова // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_3_7
  Повний текст PDF - 7.04 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Касян С.
  • Пермінова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Касян С. Я. Вартісно-споживчі складові брендингу компаній в Україні / С. Я. Касян, А. А. Пермінова // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_3_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Касян Сергій Якович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського