Наукова періодика України Вісник Запорізького національного університету


Сокирко О. С. 
Розвиток пізнавальної діяльності глухих дітей на заняттях з плавання / О. С. Сокирко, Ф. Ф. Товстоп'ятко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2012. - № 3. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2012_3_17
Вперше розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель корекційної методики розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років у процесі навчання плавання, що складається з трьох етапів (пропедевтичний, адаптувально-навчальний, розвивально-тренувальний). Охарактеризовано сутність пізнавальної діяльності дітей 5 - 6-ти років з порушенням слуху (особлива форма прояву почуттєвої, теоретичної та практичної активності дитини дошкільного віку, спрямована на усвідомлення довкілля, зміст і можливості розвитку якої обмежені дефектом сприйняття слухової інформації), її показники (зорово-диференційоване сприйняття, логічно-образне та наочно-дійове мислення, увага, здатність до аналізу й узагальнення, зорова пам'ять, орієнтація у просторі). Визначено критерії оцінювання (самостійність, результативність і правильність виконання дії) і рівні розвитку пізнавальної діяльності (достатній, задовільний, нижче задовільного, низький). Виявлено відмінності розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану глухих дітей 5 - 6-ти років від показників розвитку їх однолітків без порушення слуху. Розроблено принципи та зміст корекційно-розвивальної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей у процесі навчання плавання. Уточнено поняття "пізнавальна діяльність". Подальшого розвитку набула теорія та методика корекційної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років. Розкрито теоретичні засади розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання. Здійснено експериментальне дослідження розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану зазначеної категорії дітей. Викладено експериментальну корекційну методику розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання та визначено її ефективність.
  Повний текст PDF - 1.702 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сокирко О.
  • Товстоп'ятко Ф.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сокирко О. С. Розвиток пізнавальної діяльності глухих дітей на заняттях з плавання / О. С. Сокирко, Ф. Ф. Товстоп'ятко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2012. - № 3. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2012_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського